فراخوانی فراخوانی ...

دانلــود پالــس

اپلیکیشن پالس برای ارائه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت << پرداخت الکترونیک سداد >> طراحی شده است.

پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد می توانند با نصب اپلیکیشن پالس به گستره وسیعی از خدمات، یکجا دسترسی داشته باشند، خدماتی که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد.

داشبورد عملکرد کارتخوان

از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی اپلیکیشن پذیرندگان می‌توانند کارکرد کارتخوان یا درگاه خود را در روزها و هفته‌های گذشته ببینند.

گزارش تراکنش‌ها

یکی از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن ارائه گزارش در لحظه است. با این خدمت خاص پذیرنده علاوه بر ریز تراکنش‌های واریزشده و در انتظار واریز خود، می‌تواند آنها را در بخش جستجوی پیشرفته بر حسب مبلغ، زمان، پایانه، حساب و نوع تراکنش مورد نظر خود، جستجو کرده و به ریز تراکنشهای مورد نظر دسترسی خواهد داشت.

ثبت تعهدات مالی

پذیرندگان می‌توانند با استفاده از این خدمت طلب‌ها و بدهی‌های خود را ثبت کنند تا در موعد مقرر به ایشان یادآوری شود.

جشنواره‌ها

پرداخت الکترونیک سداد برای پذیرندگان خود جشنواره جوایز برگزار می‌کند. طی این جشنواره‌ها پذیرندگان ضمن انجام تراکنش‌های مالی وارد قرعه‌کشی می‌شوند و برحسب عملکردشان جوایزی به آنها تعلق می‌گیرد. در بخش جشنواره، پذیرندگان می‌توانند امتیاز خود در قرعه‌کشی‌ها و همچنین نتایج این قرعه‌کشی‌ها را مشاهده کنند.

درخواست پشتیبانی

از طریق این اپلیکیشن پذیرندگان می‌توانند برای رفع مشکل خود درخواست پشتیبانی دهند.

درخواست مغایرت‌

پذیرندگان در این بخش می‌توانند تراکنش‌های واریز نشده خود را مشاهده کنند و در صورتی که 72 ساعت از انجام تراکنش گذشته باشد با استفاده از پالس اعلام مغایرت کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. تمام مغایرت‌ها حداکثر طی دو روز کاری برطرف خواهند شد.

درخواست رول

با پالس پذیرندگان می‌توانند درخواست رول کاغذ بدهند و تعیین کنند که رول‌های سفارش داده شده چه زمانی به دست‌شان برسد.

راهنمای خطاها

در این بخش فهرست تمام خطاهای ظاهر شده روی درگاه یا کارتخوان و نحوه رفع آنها در دسترس است.

پیگیری درخواست‌‎ها

پذیرندگان می‌توانند از طریق این گزینه پس از ثبت درخواست‌ها یا اعلام مغایرت‌های خود ببینند که درخواست‌شان در چه مرحله‌ای قرار دارد.