افزایش سرویس‌های غیر حضوری اپلیکیشن ایوا در روزهای کرونایی
افزایش سرویس‌های غیر حضوری اپلیکیشن ایوا در روزهای کرونایی
محمودزاده در گفتگو با ایبنا مطرح کرد؛

افزایش سرویس‌های غیر حضوری اپلیکیشن ایوا در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار : 22 - 10 - 1399

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، «محمدعلی محمودزاده» با اشاره به فعالیت‌های این شرکت برای تسهیل ارائه خدمات بانکی در حوزه پرداخت به مردم، اظهار کرد: شبکه بانکی کشور به‌طور خاص شرکت‌های حوزه پرداخت باید در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال و وضعیت بحران کرونا، همه تلاش و هم و غم‌شان ارائه سرویس‌های غیر حضوری از طریق بسترها و پلت‌فرم‌های موجود به مردم باشد.

وی که سایت خبری ایبنا گفتگو می‌کرد، افزود: باید خدمات به‌نحوی تسهیل شود که مشتریان به‌راحتی بتوانند خدمات مورد نیاز و روزمره خود را بدون مراجعه به مراکز خرید و شعب بانکی دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد همچنین تاکید کرد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد با برنامه‌ها و استراتژی بانک ملی ایران در راستای پیاده‌سازی اقتصاد دیجیتال تمام همت خود را به کار گرفته تا با مجازی‌سازی سرویس‌های بانکی، شرایط را برای استفاده هر چه بهتر مشتریان به طور خاص مشتریان بانک ملی و در سطح کلان برای عموم مردم ایران تسهیل کند.

محمودزاده با اشاره به سرویس نشان‌بانک اپلیکیشن ایوا (شعبه دیجیتال بانک ملی) گفت: ما در سرویس نشان بانک خدماتی همچون افتتاح حساب و اعطای تسهیلات را تسهیل کردیم و امیدواریم با توسعه این زیرساخت‌ها و سرویس‌های متعدد بتوانیم شرایط را برای استفاده هرچه آسان‌تر مردم از این خدمات فراهم کنیم.

دانلود اپلیکیشن ایوا

ایوا یه اپلیکیشن پرداخته که خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می ده، خدماتی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت،کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان.

وبلاگ سداد
صفحه رسمی اینستاگرام پرداخت الکترونیک سداد
صفحه رسمی اپلیکیشن ایوا