صعود 40 درصدی شاخص اثربخشی پایانههای فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد
شاخص اثربخشی پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد نسبت به سال گذشته با 40 درصد رشد، از 66/4 به 92/1 درصد رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، اثربخشی پایانههای فروش این شرکت در 5 استان کشور به بالای صد در صد رسیده و شاخص کل اثربخشی پایانه های فروش نیز نسبت به ماه گذشته (مهرماه) که 90 درصد بود، 2 درصد رشد داشته و به 92/1 رسیده است.
شناسایی و هدفگذاری جمعآوری کارتخوانهای ناکارآمد از جمله عوامل مهم افزایش اثربخشی پایانههای فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شمار میآید.
اثربخشی پایانه های فروش مجموع هزینه و فایده هایی را دربرمیگیرد که شامل خرید دستگاههای کارتخوان، پشتیبانی و نیروی انسانی است و در حال حاضر، پایانههای فروشگاهی، 90درصد هزینه و درآمدهای شرکتهای پرداخت الکترونیک را شامل میشوند.
شیوع و گسترش ویروس کرونا هرچند با رشد قابل توجه درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG) روبرو بوده است اما توجه به توصیه های فراگیر به منظور عدم حمل پول نقد جهت خریدها و استفاده از دستگاههای کارتخوان ، رشد پایانههای فروشگاهی را به دنبال داشته است. بهگونهای که 90 درصد بازار همچنان در اختیار پایانههای فروشگاهی قرار دارد.
ایوا یه اپلیکیشن پرداخته که خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می ده، خدماتی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت،کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان.