دیدار با مدیران و مسئولان اداره امور شعب بانک ملی و بازدید از دفتر این شرکت در آذربایجان شرقی
دیدار با مدیران و مسئولان اداره امور شعب بانک ملی و بازدید از دفتر این شرکت در آذربایجان شرقی
از سوی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد صورت گرفت؛

دیدار با مدیران و مسئولان اداره امور شعب بانک ملی و بازدید از دفتر این شرکت در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار : 7 - 7 - 1399

مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد با همراهی جمعی از معاونان و مدیران، ضمن دیدار با مدیران و مسئولان اداراه امور شعب بانک ملی ایران در استان آذربایجان شرقی، از دفتر پرداخت الکترونیک سداد در این استان بازدید و با مسئولین و پشتیبانان دیدار کرد و به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل این شرکت، روز سه شنبه 25 شهریورماه در جمع کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سداد در آذربایجان شرقی حضور یافت و از رشد 58 درصدی مبلغ تراکنش‌ها در 5 ماه نخست سال 99 نسبت به دوره مشابه آن در سال 98، خبر داد.
ایشان در این نشست، شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی را درحوزه تعامل‌ها پیشتاز دانست و تاکید کرد: در حال حاضر مبلغ بیش از 80 درصد از تراکنش‌های بانک، کمتر از 500 هزار تومان است که با پلتفرم جدید (اپلیکیشن ایوا) هزینه‌ها به کمتر از 10 درصد فعلی می‌رسد.
محمود زاده با بیان اینکه از سال 1387 تا زمان تاسیس این شرکت، مسئولیت فعالیت‌های مرتبط به دستگاه‌کارتخوان در بانک ملی برعهده ایشان بوده، ضمن اشاره به این موضوع که در حال حاضر بخشی از بازار به رقبا واگذار شده و باید برنامه ای داشته باشیم تا در مدت زمانی مشخص سهم خودمان را از بازار در یافت کنیم، تصریح کرد: سهم بانک ملی از بازار در کل کشور 25 درصد است، بنابراین ما نیز باید به سهم 25 درصدی دست یابیم، زیرا ظرفیت ها و حمایت های بانک ملی به ما اجازه این پیشرفت و افزایش سهم را می‌دهد.
محمودزاده درخصوص مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر، افزود: در وضعیت فعلی، قیمت دستگاه‌های کارتخوان افزایش زیادی داشته که در نتیجه باید دستگاه‌های ثابت و سیار را با قیمت بسیار بالایی خریداری کنیم، بنابراین نگاه‌مان باید به سمتی باشد که بتوانیم ضمن تعامل بیشتر با مشتریان، هزینه‌ها را نیز کاهش دهیم.
مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به اینکه ذائقه مشتریان تغییر کرده و گرایش آنها به سمت استفاده از ابزار الکترونیکی و سرویس‌های غیرحضوری شتاب گرفته است، تاکید کرد: در ثبت‌نام ETF1 تعداد 12 بانک مامور انجام پروژه ثبت‌نام شدند که بانک ملی، تنها بانکی بود که اعلام کرد ثبت‌نام را حضوری انجام نمی‌دهد و 51 درصد از ثبت‌نام‌ها توسط بانک ملی صورت گرفت و 49 درصد  را هم 11 بانک دیگر انجام دادند.
وی در ادامه تاکید کرد: شما باید خودتان را کارمند و نماینده پرداخت الکترونیک سداد و بانک ملی بدانید و با تعصب در جهت پیشبرد اهداف شرکت و بانک ملی و خدمت رسانی به مشتریان گام بردارید .
محمود زاده گفت: پشتیبانان باید در مراجعات خود به مشتریان تلاش کنند تا مشتریان را به استفاده از خدمات، سرویس ها و کارتخوان‌های سداد تشویق کنند. در این راستا با برخی فروشگاه های زنجیره‌ای از جمله فروشگاه رفاه  صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم شرکت پرداخت عامل آنها باشیم.
 وی در ادامه یادآور شد: رویکرد ما در پرداخت الکترونیک سداد در حال تغییر است و تا کنون حدود 90 درصد فعالیت ما مربوط به دستگاه‌های کارتخوان و مابقی مربوط به اپلیکیشن و درگاه اینترنتی بوده است که قرار است از این پس به سرویس های موبایلی توجه بیشتری شود و اپلیکیشن «ایوا» را با قابلیت‌های جدید توسعه دهیم .
 مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه در حال حاضر اقداماتی در خصوص ایوا انجام داده‌ایم که بسیاری از نیازهای مشتریان بر روی آن تعریف شده است، تشریح کرد: هر کاربری که ایوا را نصب می‌کند یک شناسه کاربری منحصر به فرد دارد که می‌تواند از طریق آن تمامی کارهای بانکی خود را انجام دهد.
محمودزاده با اشاره به اینکه ایوا اولین اپلیکیشن حوزه بانکداری دیجیتال خواهد بود تا بتوانیم از طریق بستر آن شعبه مجازی بانک ملی را ایجاد کنیم، گفت: سرویس نشان بانک یک بانک دیجیتال را شامل می‌شود که نخستین شعبه این بانک در ایوا راه‌اندازی شده است و مشتریان را از مراجعه فیزیکی به شعب بانک بی‌نیاز می‌کند.
ایشان با بیان اینکه در حال حاضر خدماتی همچون دریافت تسهیلات اعتباری و تسهیلات کرونایی به صورت تمام دیجیتال از طریق سرویس نشان بانک بر روی اپلیکیشن ایوا در دسترس است، افزود: ایوا حتی قابلیت امضای الکترونیک غیرقابل انکار را نیز در بردارد که درحال حاضر هیچ بانک و اپلیکیشن دیگری این سرویس را ارایه نمی‌دهد.
وی در خصوص برنامه های آتی شرکت بر روی بستر ایوا، تشریح کرد: در نظر داریم تا پرداخت وام‌های خرد بانک ملی از طریق ایوا صورت گیرد، همچنین در آینده نزدیک، امکان افتتاح حساب، صدور کارت و دسته چک را نیز به خدمات خود اضافه خواهیم کرد.
محمودزاده در ادامه افزود: درصدد هستیم تا تکمیل فرم‌های درخواست کارتخوان را جمع‌آوری و آن را به صورت الکترونیکی و از طریق ایوا ارایه دهیم تا پذیرنده بتواند به راحتی دستگاه خود را تحویل بگیرد و در صورت نیاز به سرویسی خاص، آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کند.
 مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در پایان این بازدید گفت: سفرهای یکروزه به دفاتر استانی علاوه بر بررسی عملکرد و مسائل جاری به منظور شنیدن مشکلات پشتیبانان عزیزمان صورت می‌گیرد تا براساس شرایط و امکانات موجود تلاش شود وضعیت و شرایط کاری و رفاهی همکاران پشتیبانی بهبود یابد .
 

دانلود اپلیکیشن ایوا

ایوا یه اپلیکیشن پرداخته که خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می ده، خدماتی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت،کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان.

وبلاگ سداد
صفحه رسمی اینستاگرام پرداخت الکترونیک سداد
صفحه رسمی اپلیکیشن ایوا