معاون فناوری اطلاعات بانک ملی: ایجاد تحول و راهاندازی کسب و کارهای جدید، مهمترین چشمانداز بانک ملی است/ تمرکز ویژه سداد روی اپلیکیشن «ایوا»
معاون فناوری اطلاعات و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سداد، ایجاد تحول، راهاندازی کسب و کارهای جدید و توجه به گسترش فضای کاری را از جمله اهداف اصلی مجموعه بانک ملی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، مسعود خاتونی، عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی روز شنبه 22 شهریورماه در دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت، گفت: بانک ملی تلاش میکند تا مدل کسب و کاری خود را تغییر داده و با ایجاد و تولید محتوا، آن را در اختیار مشتریانی قرار دهد که در زمینه مالی نیاز به همراهی و همکاری دارند؛ همچون خدماتی که از طریق محصولاتی مانند سامانه بام، اپلیکیشن بله و ایوا ارائه میشود.
وی افزود: متناسب با نیاز مشتری به تغییراتی برای ارائه خدمات بانکی بهصورت غیر حضوری نیاز داریم.
عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با اشاره به اینکه بانک ملی زمینه و فضای رشد و توسعه کسب و کار را از طریق ابزار نوین فراهم کرده، تاکید کرد: فارغ از مدیران سازمانی، باید به اهداف سازمان و تعهد کاری آن بپردازیم و نسبت به سازمان وفادار باشیم زیرا شرکتهایی همچون پرداخت الکترونیک سداد، بخشی از بدنه و ساختار بانک هستند و ما هیچگاه آن را تنها نگذاشته و به خوبی آن را حفظ و حراست خواهیم کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک ملی، سهامدار اصلی شرکت پرداخت الکترونیک سداد است و بدون شک مرتفع کردن مشکلات مجموعه های تحت مدیریت ما از اولویتهای اصلی این مجموعه عظیم بانکی خواهد بود.
خاتونی با اشاره به اهمیت شفافسازی مالی و قراردادی در عملکرد شرکت پرداخت الکترونیک سداد، تاکید کرد: ایجاد اشتغال و مجزا شدن بخشهای مختلف در قالب شرکتی مستقل، از جمله انتظاراتمان از پرداخت الکترونیک سداد است.
در ابتدای این دیدار، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد به تشریح برنامههای این شرکت پرداخت و انتقال خدمات روی بستر «اپلیکیشن ایوا» با تمرکز ویژه روی این اپلیکیشن را از اهداف اصلی برنامههای جاری و آتی شرکت عنوان کرد.
در پایان این دیدارنیز، مسعود خاتونی، معاون فناوری اطلاعات و عضو هیات مدیره بانک ملی به بررسی مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی حاضران پرداخت و از تلاشها و زحمات تک تک همکارانی که برای موفقیت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و بانک ملی تلاش کردهاند و زمینهساز ارتقا و پیشرفت خدماتی نظیر اپلیکیشن ایوا شدند، صمیمانه قدردانی کرد.
ایوا یه اپلیکیشن پرداخته که خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می ده، خدماتی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت،کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان.