سداد در پی ایجاد یک پلتفرم شعبه مجازی مبتنی بر کیف پول
سداد در پی ایجاد یک پلتفرم شعبه مجازی مبتنی بر کیف پول
راه پرداخت

سداد در پی ایجاد یک پلتفرم شعبه مجازی مبتنی بر کیف پول

تاریخ انتشار : 6 - 3 - 1399

ماهنامه عصر تراکنش شماره 31 و 32 / شرکت پرداخت الکترونیک سداد یکی از 12 شرکت پی اس پی دارای مجوز شاپرک است. محمدمهدی صادق، مدیرعامل این شرکت پیش تر در گفت وگویی مزیت رقابتی پرداخت الکترونیک سداد را در چند بخش عنوان کرده بود.

او گفته بود: «از مهم ترین مزیت های رقابتی پرداخت الکترونیک سداد، پایداری سرویس ماست. با توجه به نوع سرویس خاصی که شرکت پرداخت الکترونیک سداد به برخی نهادهای حاکمیتی و سازمان ها ارائه می دهد، باید پایداری بالایی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد؛ به همین خاطر نیز سرویس این پی اس پی به طور کامل در تمام ساعات شبانه روز پایدار است و خدمت ارائه می دهد. حساسیت سداد از این روست که اگر برخی سرویس هایشان قطع شود، ارائه برخی سرویس های خیلی مهم دولتی و سازمانی به مردم قطع می شود، مانند پرداخت عوارض خروج از کشور یا مراکز شماره گذاری که حساسیت های بالایی دارند.»

صادق ادامه می دهد: «بنابراین یکی از نقاط قوتی که شرکت پرداخت الکترونیک سداد به ناچار توانسته است طی سال های فعالیت خود فراهم آورد، بحث پایداری بالای سرویس است و به تبع آن سرعت انجام تراکنش. مزیت رقابتی دیگری که پرداخت الکترونیک سداد در بازار دارد، مربوط به شخصی سازی یا بومی سازی سرویس های شرکت برای مشتریان مختلف است؛ بنابراین ارائه سرویس های شخصی سازی شده به مشتریان یکی از نقاط قوت اصلی شرکت ماست که باعث می شود پذیرندگان بزرگ، شرکت ها و سازمان ها بتوانند راحت تر سرویس های مورد نظر خود را از پرداخت الکترونیک سداد دریافت کنند.»

در آستانه سال جدید به سراغ محمدمهدی صادق رفتیم تا از سالی که گذشت و از سالی که پیش روی این شرکت است، بپرسیم. صادق امیدوار است در سال 1399 پرداخت بایومتریک توسط این شرکت شکل بگیرد. در ادامه شرح این گفت وگو را مشاهده می کنید.

 

مهم ترین ارزش افزوده پرداخت الکترونیک سداد در سال 1398

 صادق مهم ترین دستاورد پرداخت الکترونیک سداد در سال 1398 را افزایش سهم بازار این شرکت در حوزه پرداخت های حضور بدون توسل به اقدامات بازارشکنانه می داند و می افزاید: «راه اندازی کیف پول ایوا و گسترش پرداخت های مبتنی بر کیوآرکد هر دو در پایان سال اتفاق افتاد و این امکان را برای کاربر فراهم کرد که تمام تراکنش های آنلاین خود در قالب ایوا را از محل کیف پولش انجام دهد. امیدواریم با فراگیر شدن این کیف پول، بخشی از تراکنش های خرد آنلاین فعلی را به کیف پول منتقل کنیم. در کنار کیف پول که مهم ترین دستاورد ما به شمار می رود، توسعه و افزایش سهم بازار شبکه کارت خوان های ما نیز جزء کارهای مهم بود.»

محمدمهدی صادق ارائه سرویس های شخصی سازی شده پرداخت به مشتریانی که نیاز به شخصی سازی سرویس دارند را مهم ترین ارزش افزوده می داند. این خدمت، انواع گزارش ها، صورت تراکنش ها، انتقال اطلاعات، استعلام ها و نظایر آن را در اختیار مشتریان می گذارد. در این رابطه بیشتر از بسیاری شرکت های پرداخت مشابه، توانسته ایم سرویس ها را برای مشتریان شخصی سازی کنیم.

این متخصص فناوری اطلاعات، مهم ترین چالش سال 1398 و راهکارهایشان برای مواجهه با آن را چنین تشریح می کند: «یکی از مهم ترین چالش های ما مربوط به رمز پویا بود. در ماه های اخیر، در حوزه تراکنش های غیرحضوری تغییر

دانلود اپلیکیشن ایوا

ایوا یه اپلیکیشن پرداخته که خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می ده، خدماتی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت،کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان.

وبلاگ سداد
صفحه رسمی اینستاگرام پرداخت الکترونیک سداد
صفحه رسمی اپلیکیشن ایوا