عبور از سهم بازار 8 درصدی اصلی ترین هدف معاونت توسعه کسب و کار شرکت سداد در سال 99
عبور از سهم بازار 8 درصدی اصلی ترین هدف معاونت توسعه کسب و کار شرکت سداد در سال 99

عبور از سهم بازار 8 درصدی اصلی ترین هدف معاونت توسعه کسب و کار شرکت سداد در سال 99

تاریخ انتشار : 22 - 2 - 1399

امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد، مهمترین فعالیت در واحد فروش را در سال 98 مربوط به پروژه استان فارس دانست و گفت: این پروژه توسط واحد فروش خرد اداره شد و به رغم مشکلاتی که این استان در طی ماه ها به ویژه پاییز و زمستان داشت، توانستیم راه حل هایی را که برای بهبود عملکرد استان مورد بررسی قرار داده و در نظر گرفته بودیم مانند بازاریابی پوزهای غیر سدادی به کار گیریم و سهم بزرگی از پایانه هایی که  به حساب های بانک ملی وصل بودند اما مربوط به پرداخت الکترونیک سداد نبودند را به سداد برگردانیم که هدف از این کار پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان و نهایتاً حفظ و فراهم شدن منافع بانک ملی بود.

وی با اشاره به نتایج پروژه فروش مستقیم در بخش فروش خرد در استان فارس، تشریح کرد: افزایش سهم تراکنشی از هر مشتری، تجربه بسیار موفقی را رقم زد که در نهایت منجر شد کارکردهایی که قبلاً در استان وجود داشت دستخوش تغییر شود، همچون شرکت دادن پرسنل دفتری در موضوع فروش که باعث نگاه عمیق تر آنان نسبت به مشتری شد تا بهتر بتوانند به پشتیبانان سرویس دهند و عملکرد آنها را مشاهده کنند به این صورت که آنها را به ابزاری در مرکز تماس مجهز کردیم برای آنکه بتوانند در سامانه ارتباط با مشتری پروژه تعریف کرده و با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

داودیان در ادامه افزود: در کنار آموزش های جامعی که در سطح استان برای پشتیبان فراهم می شود پشتیبانان برای نخستین بار با یک آموزش یکپارچه و مرتبط با فروش مواجه شدند و مهارت های فروش آنها برای ارتباط عمیق تر با مشتری افزایش یافت.

وی تلاش و تمرکز برای جذب تراکنش ها خارج ازشرکت و از محل همکاری های استراتژیک با سایر شرکت هایی که خدمات پرداخت حضوری انجام می دهند را یکی دیگر از پروژه های سال 98 دانست و گفت: نتیجه آن در سال 99 مشاهده خواهد شد و تصور این است که امسال بتوانیم سهم خوبی را از این طریق به شرکت اضافه کنیم.

داودیان در خصوص افزایش سهم بازار شرکت در بخش سازمانی، تشریح کرد: برای حفظ مشتری در بخش سازمانی پروژه ای داشتیم که از طریق آن، مشتریانی که در قالب مشتری دولتی به بانک مرکزی می رفتند و از تعدادشان کاسته می شد، حفظ و سهم بازار در بخش سازمانی افزایش یافت.

معاون کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد  عبور از سهم بازار 8 درصدی را اصلی ترین هدف این معاونت  در سال جاری اعلام کرد و گفت: برای رسیدن به این سهم بازار که بسیار به آن نزدیک هستیم، برنامه ریزی هایی انجام شده که در بخش فروش خرد تمرکز ما بر تعمیق ارتباط با بخش های صنفی و نفوذ عمیق تر در بازار خرد خواهد بود. یعنی اقدامات سال 98 چه در بخش بازاریابی حضوری چه در حوزه فروش مستقیم و چه در پروژه های استانی به صورت جدی تر دنبال خواهد شد.

وی افزود: در واقع یک هدف اساسی که برای رسیدن به هدف سهم 8 درصدی بازار دنبال می کنیم، موضوع کیف پول ایوا و گسترش آن در کشور است و شرکت های کوچک و بزرگی که امیدواریم در نیمه اول سال99 بتوانند به کیف پول ایوا بپیوندند و به این ترتیب حداقل 30 درصد از کاربرانی که در کل بازار هستند بتوانند عمده خدمات غیرحضوری مورد نیازشان را از بسترکیف پول ایوا انجام دهند.

وی ادامه داد: در بخش فروش تجاری برنامه ما این است که هر مشارکت استراتژیکی که با سایر شرکت ها داشته ایم عمیق تر

سایر خبرها
دانلود اپلیکیشن ایوا

ایوا یه اپلیکیشن پرداخته که خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می ده، خدماتی مثل خرید شارژ و بسته اینترنت،کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان.

دریافت لینک دانلود اپلیکیشن ایوا
وبلاگ سداد