فراخوانی فراخوانی ...

خط مشی سیستم های مدیریتی شرکت پرداخت الکترونیک سداد

: ۲۶ - ۱۰ - ۱۳۹۶

خط مشی سیستم های مدیریتی
ISO 9001:2015, IS0 10002:2014 ISO,10004:2012, IS0 27001:2013

شرکت پرداخت الکترونیک سداد  ، ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) ، بر پایه مقررات ناظر بر ارایه دهندگان خدمات پرداخت "اداره نظام پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران" و شرکت شاپرک فعالیت می نماید و  برای بهبود مستمر فرایندهای سازمان، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت و تامین نیازهای مشتریان و سایر ذینفعان  خود و همچنین به منظور تضمین امنیت اطلاعات مشتریان، حفظ سطح مناسب امنیت سرویس های اطلاعاتی در نحوه ارایه خدمت به مشتریان و ایجاد  قابلیت دسترسی، محرمانه بودن، یکپارچگی اطلاعات، استقرار سیستم های مدیریتی بر مبنای استانداردهایISO 9001:2015, IS0 10002:2014 ISO10004:2012, IS0 27001:2013 را  سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و سر فصل های خط مشی خود را به شرح ذیل اعلام می دارد:

ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات از طریق آموزش و مشارکت کارکنان و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا

افزایش سهم بازار از طریق تحقیق و مطالعات بازار و بازاریابی

بهبود مستمر سیستم های مدیریت از طریق بازنگری منظم خط مشی، اهداف و کلیه فرایندها و فعالیت های سازمان.

تامین صحت عملکرد و قابلیت دسترسی برای نرم افزارها و سخت افزارها ، متناسب با حساسیت آن ها

جلوگیری از حملات و دسترسی های غیر مجاز ، علیـه دارایی  های اطلاعاتی سازمان و به حداقل رساندن مخاطرات امنیتی در فعالیت های اطلاعاتی و ارتباطی

تامین محرمانگی ، صحت و قابلیت دسترسی برای اطلاعات ، متناسب با طبقه بندی اطلاعات از حیث محرمانگی و حفظ حریم خصوصی مشتریان و سازمان

پاسخگویی مناسب به نیازهای منطقی مشتریان به منظور افزایش سطح رضایتمندی و  رسیدگی مناسب و به موقع به شکایات مشتریان

افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان در ارتباط با سیستم های مدیریتی مستقر در سازمان

پایش ، اندازه گیری و تحلیل ضعف ها و حوادث امنیت اطلاعات و بهبود مستمر فرایندهای امنیتی برای ارتقای اثربخشی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

 مدیریت ارشد خود را ملزم و متعهد می‌داند منابع و امکانات لازم برای تحقق اهداف و برآورده‌سازی الزامات این استانداردها و بهبود فعالیت­های خود را فراهم آورد و اثر­بخشی آن را از طریق انجام بازنگری های دوره ای بررسی نماید. همچنین مدیریت ارشد، نماینده مدیریت را به عنوان مسؤول و ناظر بر اجرای سیستم های مدیریتی ، تعیین و از کلیه همکاران عزیز انتظار دارد که با تشریک مساعی، صمیمانه در راستای اجرای اثربخش سیستم ها و بهبود مستمر در محیط کار همت گمارند.