سرویس‌های حسابی نشان‌بانک (شعبه دیجیتال بانک ملی ایران)

یکی از خدمات جذاب «نشان‌بانک» اپلیکیشن ایوا به عنوان اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، خدمات مبتنی بر حساب‌های بانک ملی ایران است. پیش‌تر کاربر به‌منظور استفاده از این خدمات بایستی به شعبه بانک مراجعه کرده و از سرویس‌های مدنظر مانند اطلاعات حساب، صورتحساب ریالی و ارزی، حساب ترجیحی و استعلام شبا خود بهره‌مند می‌شد که به کمک سرویس نشان‌بانک اپلیکیشن ایوا این خدمات به‌صورت غیرحضوری و در عرض چند ثانیه قابل بهره‌برداری است.

این امر سبب صرفه‌جویی در هزینه، وقت مشتریان و کمک به کاهش انتقال بیماری‌ها و ترافیک می‌شود.

از جمله خدمات موجود حسابی در نشان‌بانک اپلیکیشن ایوا می‌توان به سرویس‌های اطلاعات حساب، صورتحساب ریالی و ارزی، حساب ترجیحی و استعلام شبا اشاره کرد.

 

اطلاعات حساب :

کاربر با مراجعه به این سرویس می‌تواند وضعیت حساب (حساب فعال و غیرفعال)، شماره حساب و نوع حساب خود را مشاهده کند.

 

صورتحساب ریالی و ارزی:

کاربر با انتخاب شماره حساب خود (ریالی و ارزی) و بازه زمانی دلخواه می‌تواند گردش حساب خود را بدون مراجعه به شعبه مشاهده کند.

 

حساب ترجیحی :

کاربر با استفاده از این سرویس می‌تواند لیست حساب‌های متصل به کارت بانک ملی خود را ببیند.

 

استعلام شبا :

کاربر با وارد کردن شماره حساب بانک ملی می‌تواند، شماره شبا مربوط به آن حساب را دریافت کند.