فراخوانی فراخوانی ...

پشتیبانی کارت خوان

اپلیکیشن پالس (Pulse) چیست؟

پالــس یک اپلیکیشن مدیریت کسب وکار است که شرکت پرداخت الکترونیک سداد منحصراً برای پذیرندگــان کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ارائه کرده است. دارندگان دستگاه های کارتخوان یا درگاه اینترنتی (پذیرندگان) می توانند با نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه یا تبلت شان در هـر ساعت از شبـانه روز که بخواهند به ریـز تمام تراکـنش های خود دستـرسی داشته باشـند یا درخواست پشتیبانی دهند. این اپلیکیشن کار نظارت بر کاتخوان و از آن مهم تر کار مدیریت کسب وکار را برای دارندگان کارتخوان و درگاه بسیار تسهیل کرده است. داشبورد موجود در صفحه اصلی این امکان را فراهم کرده که کاربران هر زمان می خواهند بتوانند کارکرد کارتخوان خود را در روزها و هفته های گذشته مشاهده کنند و با امکان جستجوی پیشرفته گزارش های متنوع از عملکرد خود بگیرند.  

 

چرا نام این اپلیکیشن پالس است؟

نام پالس در اصل برگرفته از حروف اول پرداخت الکترونیک سداد است و ضمناً معانی واژه انگلیسی Pulse (از جمله به معنای ضربان، تپش، نبض، تکانه و ضربه و ارتعاش) را در خود دارد. پرداخت الکترونیک سداد این نام را برگزیده چون مضمون زندگی از مایه های اصلی هویت برند این شرکت است.

 

پالس برای کاربران چه کار می کند؟

پالس با شعار «پالس، دستیار کسب وکار شما» بنا دارد کارکرد اصلی این اپلیکیشن را که مدیریت کارتخوان و درگاه اینترنتی است برجسته کند. امکاناتی که در این اپلیکیشن فراهم آمده وسیله ای تا هر پذیرنده بتواند کار نظارت و مدیریت کسب وکار خود را دقیق تر به انجام برساند. همین است که پرداخت الکترونیک سداد پالس را علاوه بر یک ابزار نظارتی در حکم مشاور و دستیاری می داند که داده های لازم برای هدایت هر کسب وکار را در اختیار پذیرندگان قرار می دهد. مگر پالس چه امکاناتی دارد؟ برای این که ببینیم پالس چگونه دستیار و مشاوری است امکانات اصلی پالس را معرفی می کنیم.

 

پالس | سداد - sadadpsp

 

امکانات پالس

پالس امکاناتی ویژه برای پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد فراهم آورده و ابزاری خاص در اختیار آنها گذاشته که توانایی نظارت و مدیریت آنها را بسیار افزایش می دهد. 

گزارش ریز تراکنش ها

یکی از ویژگی های کاربردی این اپلیکشن ارائه گزارش در لحظه است. با این خدمت خاص پذیرنده به ریز تراکنش های واریزشده و درانتظارواریز خود دسترسی خواهد داشت.

داشبورد

از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی اپلیکیشن پذیرندگان می توانند کارکرد کارتخوان یا درگاه خود در روزها در هفته های گذشته را ببینند.  

ثبت تعهدات مالی

پذیرندگان می توانند با استفاده از این خدمت طلب ها و بدهی های خود را ثبت کنند تا در موعد مقرر به ایشان یادآوری شود. 

پشتیبانی دستگاه کارتخوان

از طریق این اپلیکیشن پذیرندگان می توانند برای رفع مشکل خود درخواست پشتیبانی دهند. 

اعلام مغایرت ها

پذیرندگان در این بخش می توانند تراکنش های واریز نشده خود را مشاهده کنند و در صورتی که 72 ساعت از آنها می گذرد با استفاده از پالس اعلام مغایرت کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. تمام مغایرت ها حداکثر طی دو روز کاری برطرف خواهند شد.

درخواست رول کاغذ

با پالس پذیرندگان می توانند درخواست رول کاغذ بدهند و تعیین کنند که رول های سفارش داده شده چه زمانی به دست شان برسد. 

راهنمای خطاها

در این بخش فهرست تمام خطاهای ظاهر شده روی درگاه یا کارتخوان و نحوه رفع آنها در دسترس است.

پیگیری

پذیرندگان می توانند از طریق این گزینه پس از ثبت درخواست ها یا مغایرت های خود ببینند که درخواست شان در چه مرحله ای قرار دارد.   

جشنواره جوایز

پرداخت الکترونیک سداد برای پذیرندگان خود جشنواره جوایز برگزار می کند و طی آن پذیرندگان ضمن انجام تراکنش های مالی وارد قرعه کشی می شوند و  برحسب عملکردشان جوایزی به انها تعلق می گیرد؛ پذیرندگان در بخش جشنواره می توانند امتیاز خود در قرعه کشی ها و همچنین نتایج این قرعه کشی ها را مشاهده کنند.

 

این امکانات بدون شک پالس را به ابزار ضروری در کار هر دارنده کارتخوان و درگاه اینترنتی شرکت پرداخت الکترونیک سداد بدل می کند. اگر از پذیرندگان کارتخوان یا درگاه اینترنتی این شرکت هستید، لحظه ای در استفاده از این اپلیکیشن تردید نکنید. پالس همان ابزاری است که همیشه به آن نیاز داشتید.


چگونه پالس را دانلود کنیم؟

پالس را می توان خیلی راحت از راه های زیر دانلود کرد:

Sadadpsp.ir

ارسال عدد 5 به 2000444