فراخوانی فراخوانی ...

مرکز خدمات مشتریان


مرکز خدمات مشتریان

این مرکز با 60 خط تلفن در تمام روزهای هفته بصورت 24ساعته پاسخگوی پذیرندگان، دارندگان کارت و شعب بانک ملی است. مرکز تماس ما مجهز به سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) است و مشکلات گزارش شده را در گام نخست ضبط و ثبت کرده و به واحد مربوطه جهت رفع نقص ارجاع می دهد، سپس بر حسن انجام کارهای لازم تا آخرین مرحله نظارت می کند و در نهایت میزان رضایت مشتری در مورد خدمات عرضه شده را می سنجد. خدمات مرکز تماس ما در سراسر کشور عرضه می شود و تمام دفاتر استانی ما تحت نظارت این مرکز وظایف خود را تا حصول نتیجه نهایی، انجام می دهند.
جهت سهولت در برقراری تماس و حذف زمان انتظار، برای مشتریان خاص خطوط تماس اختصاصی در نظرگرفته شده است.

شماره تماس خدمات مشتریان: 42739000-021‏

نمابر: 42739990-021‏
پست الکترونیکی: ‏Callcenter@sadadpsp.ir