فراخوانی فراخوانی ...

سوالات متداول

تاریخ انتشار : ۱۶ - ۵ - ۱۳۹۶

خطاهایی که روی کارتخوان ظاهر می شوند
1.  خطای «65» تعداد درخواست تراکنش بیش از حد مجاز میباشد.
خطا مربوط به کارت میباشد و دستگاه سالم است. دارنده کارت برای رفع اشکال باید به شعب بانک صادرکننده کارت مراجعه کند. توضیحات: این پیغام مربوط به محدودیت تعداد تراکنش بر روی کارت مذکور است.
2.  GPRS آماده نیست 
سیمکارت موجود در کارتخوان را درون یک تلفن همراه قرار دهید و با خط دیگری تماس بگیرید تا از وصل بودن خط و اعتبار داشتن سیمکارت مطمئن شوید. درصورتی که تماس برقرار نشد مشکل سیمکارت را رفع کنید. ممکن است مشکل از باطری دستگاه باشد، اگر شارژ آن کمتر از 15% است دستگاه را شارژ کنید. نکته: از قرار دادن سیمکارت در جایگاه «سیم 1» و «سیم 2» خوداری کنید، آن را وارد قسمت فلزی سمت چپ کنید. اگر مشکل از سیمکارت و باطری دستگاه نبود، موضوع را همراه با این اطلاعات به پشتیبانی گزارش دهید: شماره پایانه، آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ساعت کاری فروشگاه.
3.  خطای « 97» شروع بکار نشده
ابتدا مطابق با این دستورالعمل اقدام کنید: گزینه F2 را بزنید. رمز 4 صفر را وارد کرده، گزینه 2  یعنی « شروع به کار» را انتخاب کنید. اگر پیغام «تراکنش با موفقیت انجام شد» به نمایش درآمد مشکل برطرف شده است و می توانید مجددا کارت بکشید. درصورتیکه مشکل رفع نشد موضوع را همراه با این اطلاعات به پشتیبانی گزارش دهید: شماره پایانه، آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ساعت کاری فروشگاه.
4.  کاغذ موجود نیست
در چاپگر را باز کنید و مطمئن شوید رول کاغذ درون دستگاه وجود دارد. طرز قرارگیری صحیح رول کاغذ درون دستگاه را چک کنید. شیوه صحیح جاگذاری رول کاغذ :مقداری از کاغذ را باز کنید (حدود 10 سانتی متر ( موقع بستن در نیازی به عبور دادن کاغذ از قسمت خاصی نیست. مجددا  کارت بکشید و عملکرد دستگاه را بررسی کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد موضوع را همراه با این اطلاعات به پشتیبانی گزارش دهید: شماره پایانه، آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ساعت کاری فروشگاه.

 

جهت مطالعه تمامی سوالات متداول مرتبط با شرکت پرداخت الکترونیک سداد بر روی لینک کلیک کنید


https://sadadpsp.ir/sp/faq